loading...
مطالب جدید

amir fattahi بازدید : 19 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی ماشین سواری محبوب آسفالت Asphalt 7: Heat v1.0.6 0 – آندروید

نسخه هفتم بازی زیبا و دوست داشتنی ریسینگ آسفالت با عنوان Heat عرضه گردیده است. این بازی دارای بیش از ۶۰ اتومبیل گوناگون از برندهای مختلفی می باشد که با گرافیکی بالا، برای سیستم عامل آندروید عرضه شده است. مسابقه دادن در سراسر دنیا در ۶ حالت کاملا متفاوت بسیار هیجان انگیز است. جهت دریافت این بازی زیبا به همراه Data  لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

Asphalt 7 Heat بازی ماشین سواری محبوب آسفالت Asphalt 7: Heat v1.0.6 0 – آندروید

 

 

password بازی ماشین سواری محبوب آسفالت Asphalt 7: Heat v1.0.6 0 – آندروید رمز فایل: www.downloadha.com

download بازی ماشین سواری محبوب آسفالت Asphalt 7: Heat v1.0.6 0 – آندروید لینک دانلود به همراه دیتای بازی – 792 مگابایت | لینک کمکی

 

amir fattahi بازدید : 20 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی سرگرم کننده گلف Mini Golf Game 3D 1.0.2 – اندروید

بازی Mini Golf 3D یک بازی گلف سرگرم‌کننده است. هدف شما این است که توپ را با کمترین ضربات ممکن با داخل سوراخ مشخص شده بیندازید. زمین‌های بازی دارای ناهمواری‌ها و موانعی است که با پیشروی شما بیشتر خواهد شد. بازی در کل دارای ۴۵ زمین بازی است که در ۵ سبک متفاوت دسته‌بندی شده‌اند. همچنین این بازی دارای دو سبک Championship و Timed Mode است و از فیزیک مناسبی برخوردار است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۰.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

mini golf game 3d android بازی سرگرم کننده گلف Mini Golf Game 3D 1.0.2    اندروید

 

 

password بازی سرگرم کننده گلف Mini Golf Game 3D 1.0.2    اندروید رمز فایل: www.downloadha.com

download بازی سرگرم کننده گلف Mini Golf Game 3D 1.0.2    اندروید لینک دانلود – 45 مگابایت | لینک کمک

amir fattahi بازدید : 18 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Waking Mars 2.0.3 – آندروید

در سال ۲۰۰۷ میلادی، حیات در مریخ کشف شد. ماموریت شما ارتباط با زمین و رساندن اخبار مورد نظر به زمینی هاست، اما دچار مشکلی شده‌اید و می بایست با مشکلات موجود در سیاره‌ ای ناآشنا مبارزه کنید تا زنده بمانید. در بازی می‌توانید به کشت گیاهان مخصوص سیاره‌ی ناآشنا پرداخته و از رازهای موجود در آن پرده بردارید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای بهتر بازی، سازنده پیشنهاد کرده است که حداقل ۱ گیگابایت رم بر روی دستگاه خود داشته باشید. همچنین برای اجرای این بازی به آندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

waking mars android دانلود بازی Waking Mars 2.0.3 – آندروید

 

 

password دانلود بازی Waking Mars 2.0.3 – آندروید رمز فایل: www.downloadha.com

download دانلود بازی Waking Mars 2.0.3 – آندروید لینک دانلود فایل نصب – 16 مگابایت | لینک کمکی

download دانلود بازی Waking Mars 2.0.3 – آندروید لینک دانلود دیتا – 249 مگابایت | لینک کمک

amir fattahi بازدید : 20 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی جذاب Zombie Highway 1.6 – آندروید

بازی زیبای Zombie Highway  داستان فرار شما از دست زامبی‌ها است، این بار شما باید با اتومبیل خود از دست زامبی‌هایی که از همه‌طرف به‌سمت شما حمله‌ور می‌شوند فرار کنید. در میان راه نیز اتومبیل‌های خراب و موانعی وجود دارند که باید حواستان باشد با آن‌ها برخورد نکنید. البته اسلحه نیز در اختیار دارید و می‌توانید با آن زامبی‌هایی که خیلی به‌شما نزدیک شده‌اند را از پای در بیاورید. امکان به‌روزرسانی اسلحه‌ها و اتومبیل نیز از قابلیت‌های دیگر این بازی زیبا است. بازی Zombie Highway بر اساس مرحله نیست و در سبک Arcade است. شما باید تا جایی که می‌توانید به فرار خود ادامه دهید و سعی کنید رکورد را بشکنید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

zombie highway android بازی جذاب Zombie Highway 1.6 – آندروید

 

 

password بازی جذاب Zombie Highway 1.6 – آندروید رمز فایل: www.downloadha.com

download بازی جذاب Zombie Highway 1.6 – آندروید لینک دانلود – 20 مگابایت | لینک کمکی

 

amir fattahi بازدید : 20 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

برنامه نویسی حرفه ای با Microsoft Visual Studio Ultimate 2012

ویژوال استدیو نام مجموعهٔ (Suite) برنامه‌نویسی شرکت مایکروسافت است که دارای چند زبان برنامه‌نویسی است. این مجموعه ویژوال سی و ویژوال بیسیک و ویژوال فاکس‌پرو و چند ابزار دیگر را درون خود جای داده‌است. البته در نسخه های جدید دیگر اثری از ویژوال فکس پرو دیده نمی شود.نرم‌افزار Visual Studio، نرم‌افزاری توسعه یافته برای برنامه نویسان کامپیوتر است که توسط شرکت نرم‌افزاری MicroSoft تولید شده است . تمرکز اصلی این نرم‌افزار از اولین نسخه‌های آن تا کنون بر روی خصوصیت IDE بودن آن است که به برنامه نویس اجازه می‌دهد تا برنامه‌های کاربردی مستقل، وب‌گاه، برنامه‌های کاربردی وب و یا سرویس‌های وب را که بر روی تعدادی از PlatForm‌های پشتیبانی شده توسط Microsoft .NET Framework ( البته برای تمام نسخه‌های بعد از ویژوال استودیو ۶ ) همچنین Platform هایی مانند Microsoft Windows servers and workstations, PocketPC Smartphones و World Wide Web browsers اجرا می‌شوند را براحتی ایجاد نماید . از جمله قابلیت های اضافه شده که در آخرین ویرایش ارائه شده است می توان به Silverlight اشاره کرد که یک Web Application framework بسیار پیشرفته جهت توسعه نرم افزارهای کاربردی تحت وب می باشد.

 

Microsoft Visual Studio برنامه نويسي حرفه اي با Microsoft Visual Studio Ultimate 2012

 

 

Visual Studio یک مجموعه از برنامه‌هایی است که ارتباط بسیار نزدیک با هم دارند که مایکروسافت آن را به توسعه دهندگان و برنامه نویسان برنامه‌های کاربردی اهدا نمود تا آنها را وادار نماید در محیطی توسعه یافته بر روی پلت فرم‌های ویندوز و دات نت به ساخت برنامه‌های خود بپردازند . Visual Studio می‌تواند برای نوشتن برنامه‌های کنسولی، ویندوزی، سرویس‌های ویندوز، برنامه‌های کاربردی موبایل، برنامه‌های کاربردی ASP.NET و سرویسهای وب ASP.NET بنا به انتخاب شما همراه با زبانهایی مانند C++, C#, VB.NET, J# استفاده شود . با Visual Studio واقعا چه کارهایی می‌توان انجام داد ؟ در زیر تعدادی از کاربردهایی را که برای تولید آنها می‌توان از Visual Studio استفاده نمود معرفی گردیده اند : Console applications : این کاربرد برای اجرای خطوط دستور البته بدون محیط گرافیکی استفاده می‌شود که از این کاربرد برای برخی از ابزارهای کوچک یا برای اجرا شدن کدها توسط دیگر کاربردها استفاده می‌شود .

Windows forms applications : برای برنامه‌های کاربردی ویندوزی که با استفاده از .NET frameworkنوشته می‌شوند .

Windows services : سرویس‌ها برنامه‌های کاربردی هستند که در پس زمینه ویندوز اجرا می‌شوند .

ASP.NET applications : ASP.NET یک تکنولوژی قدرتمند که برای طراحی و ساخت صفحات وب پویا استفاده می‌شود .

ASP.NET web services : ASP.NET مدل سرویسهای وب را بطور کامل فراهم نموده تا شما براحتی و با سرعت سرویسهای وب را تولید نمایید .

Windows Mobile applications : که می‌تواند بر روی ابزارهایی که شامل framework هستند مانند Pocket PC‌ها و همچنین cell phones هایی که پلت فرم Microsoft Smartphone بر روی آنها اجرا می‌شود، اجرا گردد .

MFC/ATL/Win32 applications : شما همچنان می‌توانید برنامه‌های سنتی MFC ، ATL یا برنامه‌های Win32را با استفاده از C++ ایجاد نمایید . این برنامه‌های برای اجرا به .NET Framework نیاز ندارند اما نمی‌توانند از مزایای .Net framework نیز بهره‌ای ببرند .

Visual Studio add-ins : شما می‌توانید از خود ویژوال استودیو برای ساخت توابعی جدید و قابل اضافه شدن به خود ویژوال استودیو استفاده نمایید .

کاربردهای دیگر : ویژوال لستودیو همچنین شامل پروژه‌هایی برای توسعه برنامه‌های کاربردی شما، کار با databases، ساخت گزارشها و … می‌باشد .

 

caution برنامه نويسي حرفه اي با Microsoft Visual Studio Ultimate 2012 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download برنامه نويسي حرفه اي با Microsoft Visual Studio Ultimate 2012 دانلود در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare   Direct Link

 

amir fattahi بازدید : 20 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار مدیریت دانلود IDM نهایی - Internet Download Manager 6.17 Final

    دانلود فیلم، موزیک و دیگر فایل ها از اینترنت یکی از پرکاربردترین استفاده هایی است که کاربران از اینترنت می کنند. در دانلود فایل سرعت تبادل اطلاعات برای کاربر مهم است و اگر شما هم از این کاربران باشید حتما نام نرم افزار Internet Download Manager را شنیده اید ؛ این نرم افزار یکی از محبوب ترین نرم افزار های مدیریت دانلود در اینترنت می باشد و کاربران با این نرم افزار قادر خواهند بود تا فایل های خود را به راحتی  و با حداکثر سرعت ممکن دانلود کرده و در دسته بندی های مختلف مدیریت کنند. افزایش سرعت دانلود در نرم افزار IDM با الگوریتم خاصی صورت می گیرد که فایل دانلود را به چند قسمت مختلف تقسیم کرده و شروع به دانلود هر قسمت می کند که به واقع سرعت دانلود را افزایش می دهد که به گفته ی سازنده ی این نرم افزار قادر است تا 5 برابر سرعت دانلود شما را بیشتر کند. معمولا دانلود ویدئو از سایت های اشتراک ویدئو کار سختی است که نرم افزار های بخصوصی را نیاز دارند؛ ولی با این نرم افزار شما به راحتی و تنها با ورود به صفحه ی پخش ویدیو می توانید لینک دانلودی که این نرم افزار به صورت اتوماتیک میسازد را دریافت و ویدیو را دانلود کنید،

    نرم افزار مدیریت دانلود IDM نهایی - Internet Download Manager 6.17 Final

    این نرم افزار از تمام سایت های اشتراک ویدئو از جمله YouTube, Google Video, MySpaceTV و .... پشتیبانی کاملی به عمل می آورد. از امکانات جالبی که در این نرم افزار تهیه شده است می توان به امکان تنظیم زمان برای دانلود اشاره کرد که برای کاربران ایرانی بسیار کاربرد دارد؛ برای مثال شما به راحتی می توانید نرم افزار را برای ساعتی خاص تنظیم کنید تا دانلود فایل های شما در آن زمان انجام گیرد و پس از دانلود اینترنت قطع شود، از دانلود منیجر خارج شود و یا رایانه شما را خاموش کند که کاربرد فراوانی برای کاربرانی دارد که امکان دانلود رایگان شبانه برای آنها از طرف شرکت ارایه کننده ی اینترنت وجود دارد.

    از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان آپدیت آسان و سریع آن اشاره کرد که هر بار بررسی می کند که آیا نسخه ی جدید برای نرم افزار ارایه شده است یا خیر و در صورت ارایه با کسب اجازه از شما برای آپدیت اتوماتیک و سریع نرم افزار اقدام می کند. شما می توانید هم اینک آخرین نسخه این نرم افزار را از وب سایت دانلود رایگان دریافت و از دانلود خود لذت ببرید.

    در نرم افزار IDM به صورت خودکار موضوع بندی برای فایل های دانلودی شما ایجاد می کند که مدیریت فایل ها آسان تر شود و در کنار آن شما می توانید دسته بندی های خاص و ویژه برای خودتان ایجاد کنید تا فایل های خاص در محل خاصی دانلود و ذخیره شوند.

    سازگاری نرم افزار IDM با اکثر مرورگر های اینترنت شامل Internet Explorer, MSN Explorer, AOL, Netscape Communicator, Netscape 6, Netscape 7, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Opera, NetCaptor, UltraBrowser, Slim Browser, Avant Browser, MyIE2, Optimal Desktop, Ace Explorer, Advanced Browser, 27 Tools-in-1 Wichio Browser, WindowSurfer, 550 Access Browser, FineBrowser Freeware, Kopassa Browser, Fast Browser Pro, Enigma Browser, GoSuRF, K-Meleon, Smart Explorer, The Off By One Web Browser, Smartalec Voyager, CrystalPort AppCapture, The Family Browser, XANA Web Browser, Bluto, AutoSurf, 32bit Web Browser, BrowseMan, WrestlingBrowser و ... این نرم افزار را به یک نرم افزار فوق العاده محبوب بدل کرده است.

    این نرم افزار از تمام پروتکل های اینترنت که قابلیت دانلود در آنها وجود دارد پشتیبانی به عمل می آورد که شامل HTTP, FTP, HTTPS و MMS می باشد و یکی از دیگر نقاط قوت این نرم افزار محسوب می شود. از دیگر نکات قابل توجه این نرم افزار می توان به پشتیبانی آن از زبان های متخلف اشاره کرد که شامل Albanian, Arabic, Azerbaijan, Bosnian, Bulgarian, Chinese, Croatian, Czech, Danish, Dutch, Farsi, French, German, Greek, Hebrew, Hungarian, Italian, Japanese, Korean, Lithuanian, Macedonian, Norwegian, Polish, Portuguese, Romanian, Russian, Serbian, Slovak, Slovenian, Spanish, Thai, Turkish و Uzbek می باشد و زبان فارسی باعث شده تا این نرم افزار در ایران به یکی از پرکاربرد ترین نرم افزار های مدیریت دانلود تبدیل شود.

    قابلیت ها و امکانات اصلی نرم افزار IDM

    • سازگاری با تمام مرورگر های موجود در اینترنت از جمله موزیلا فایر فاکس، اینترنت اکسپلورر و ....
    • امکان دانلود فایل با کلیک بر روی لینک دانلود در مرورگر که سرعت شما را بهبود خواهد بخشید
    • پشتیبانی از تمام پروتکل های دانلود شامل HTTP ، FTP، HTTPS و MMS
    • بهترین الگوریتم برای افزایش سرعت دانلود از طریق چند تکه کردن فایل دانلودی
    • امکان دانلود ویدیو های آنلاین با فرمت FLV از سایت های اشتراک ویدیو شامل YouTube ، MySpaceTV ، Google Video و ...
    • امکان دسته بندی فایل های دانلودی برای مدیریت آسان فایل ها
    • پشتیبانی از اکثر زبان های زنده ی دنیا به خصوص زبان شیرین فارسی
    • پشتیبانی از انواع بسیاری از سرور های پروکسی
    • امکان آپدیت سریع و آسان نرم افزار

    amir fattahi بازدید : 22 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

    • تاریخ ارسال : ۲۵ م دی ۱۳۹۱
    • 7,975 بازدید

    Sea Monkey نرم افزار قدرتمند و بی نظیر دیگری از محصولات کمپانی معروف موزیلا می باشد که تمام ویژگی های فایرفاکس را با خود به همراه دارد با این تفاوت که بسیار قدرتمندتر از فایرفاکس معرفی شده است !

    در این مرورگر شما می توانید پروفایل های متعدد برای خود ایجاد کنید ، حساب ایمیل برای خود باز کنید ، برای ارسال پیام جدید با ویژگی HTML اقدام کنید و به چت زیلا دسترسی مستقیم داشته باشید.

    علاوه بر این می توانید به تمام ویژگی های آن نظیر تغییر تم ، تاریخچه ی مرورگر ، پاپ آپ ها ، مدیریت کوکی ها ، داده ها ، کلمات عبور و افزودنی های آن دسترسی آسان داشته باشید.

    SeaMonkey در مقایسه با مرورگرهای دیگر از منابع بسیار کمی از سی پی یو استفاده می کند و دارای پلاگین های متعددی می باشد که می توانید ان را قدرتمندتر از همیشه جلوه دهید.

    در این ورژن که امروز در دانلود ۰۰۹۸ برای شما بازدیدکنندگان آماده کرده ایم ، امکانات جدیدی افزوده شده است و بهینه سازی بیشتری برروی آن صورت گرفته است.

     

    Mozilla SeaMonkey

     

     

     

    download دانلود

    size حجم فایل : ۲۱ مگابایت

    password رمز فایل : www.download0098.com

    homepage

    amir fattahi بازدید : 18 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

    • تاریخ ارسال : ۵ م اردیبهشت ۱۳۹۱
    • 1,819 بازدید

    iCash نرم افزاری کم حجم و کاربردی محصولی از کمپانی MAX Programming LLC می باشد که به کمک آن می توانید امور مالی شخصی خود مثل درآمد ، بدهکاری ، مخارج ، معاملات و … را کنترل کنید.با این نرم افزار شما می توانید به راحتی در یک دقیقه یک حساب باز کنید و امور مالی خود را به صورت حرفه ای کنترل کنید.این نرم افزار در باشگاه ها ، انجمن ها ، ادارات و محل کسب و کار می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

    این نرم افزار قابلیت گرفتن نسخه ی پشتیبان از اطلاعات ، قرار دادن رمز عبور بر روی برنامه برای جلوگیری از دسترسی افراد غیر مجاز و … را دارا می باشد.

    برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید.

     

    مدیریت حرفه ای امور مالی با نرم افزار iCash maxprog 7.4.6

     

     

     

    download دانلود

    size حجم فایل : ۱۱.۷ مگابایت

    download رمز فایل : www.download0098.com

    amir fattahi بازدید : 20 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

    رم افزار حسابداری هدش ( رایگان ) ( نسخه خرداد ماه و بهمن ماه ۱۳۹۰ و خرداد ۱۳۹۱)

     

    نوع فایل : اکسس ( برای اجرای برنامه، نرم افزار اکسس از سلسله برنامه های افیس ۲۰۰۷ باید بر روی سیستم  شما نصب شده باشد )

    حجم فایل :     MB1،۴۰

    طراح برنامه و ارسال کننده فایل  : امیر بیانی هدش

    رمز فایل :www.accfile.com

      نسخه جدید ( شهریور  ۱۳۹۱ ) منتشر شد 

    زنده نگه داشتن یاد شهداکمتر از شهادت نیست { مقام معظم رهبری }

     

    در ابتدای ورود به برنامه صفحه ای که مشاهده می کنید یک نمایی از صفحه اول است و باید دکمه close یا ضربدر را کلیک کنید تا صفحه بسته شود.

    سپس یک نوار ابزار با نام security warning مشاهده می کنید که دکمه Option در آن تعبیه شده است. دکمه را کلیک و از صفحه باز شده Enable this content را انتخاب کنید.

    بعد از این مرحله صفحه ورود اجرا شده و شما می توانید رمز ورود را که پیش فرض آن ۱۲۳۴ است وارد کنید.

     

    لینک دانلود : نرم افزار حسابداری هدش ( رایگان ) ( نسخه خرداد ماه ۱۳۹۰)

    لینک دانلود : نرم افزار حسابداری هدش ( رایگان ) ( نسخه بهمن ۱۳۹۰ )

    لینک دانلود : نرم افزار حسابداری هدش ( رایگان ) ( نسخه خرداد ۱۳۹۱ )

    amir fattahi بازدید : 22 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

    دانلود کتاب آموزش حسابداری با نرم افزار اکسل

    accourding-in-exel

    نویسنده : پارسا علیاری
    تعداد صفحات : ۱۲
    فرمت : PDF
    زبان : فارسی

    باز هم یک کتاب آموزشی کاربردی را برای شما عزیزان با عنوان دانلود کتاب آموزش حسابداری با نرم افزار اکسل را آماده کرده ایم که به دوست داران کتاب های آموزشی تقدیم می کنیم . بسیاری از ما با حسابداری آشنا هستیم اما شاید آگاهی نداشته باشیم که حسابداری زبان تجارت خوانده می‌شود .

    داشتن آگاهی کامل از این علم کاربردی در عصری که تجارت حرف اول را در روابط بین انسان ها و فرهنگ ها میزند بسیار ضروری می باشد . پس پیشنهاد می کنیم کتاب آموزش حسابداری را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید کتاب آموزش حسابداری با نرم افزار اکسل را دریافت نمایید.

    دانلود از لینک مستقیم

    تعداد صفحات : 13

    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 129
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 123
  • بازدید ماه : 98
  • بازدید سال : 1,618
  • بازدید کلی : 4,756
  • کدهای اختصاصی