loading...
مطالب جدید

amir fattahi بازدید : 20 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
بازگردانی اطلاعات با iCare Data Recovery Professional 5.1  
 



iCare Data Recovery Software 5.1 نام یک نرم افزار قدرتمند بازگرداني اطلاعات مي باشد که قادر است هر نوع اطلاعات را با هر پسوندي برگرداند. ديگر نگران فايل هاي حذف شده تان نباشيد و همه چيز را به اين نرم افزار بسپاريد. اسکن دقيق و پر سرعت اطلاعات حذف شده از خصوصيات بارز اين برنامه مي باشد که آن را از ساير نرم افزارهاي مشابه متمايز کرده است . با اين نرم افزار خيلي راحت با چند کليک ساده و در کوتاهترين زمان ممکن قادر خواهيد بود اطلاعات حذف شده را برگردانيد. شما مي توانيد با استفاده از اين برنامه علاوه بر بازيابي اطلاعات از روي هارد کامپيوتر، اطلاعات پاک شده از روي حافظه هاي قابل حمل مانند: فلش مموري ، دوربين هاي ديجيتالي ، فلاپي ديسک و ... را نيز بازيابي کنيد. اين اطلاعات مي توانند فايل هاي متني ، موسيقي ، فيلم ، تصاوير و ... باشد .

WWW.CLICKKON.COM

 

 

Clickkon.Com's Toolbar

www.Clickkon.com حجم :  3.5 مگابایت

amir fattahi بازدید : 18 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
بازیابی فایلهای حذف شده Remo Recover Windows v3.0.0.118  
 



Remo Recover Windows v3.0.0.118 نرم افزاری دارای تکنولوژی بسیار قدرتمند برای بازیابی سریع اطلاعات در مواقعی مانند حذف فایل ها و یا پاک سازی Recycle Bin ویندوز می باشد.الگوریتم های حرفه ای این نرم افزار یکی از قدرتمندترین تکنولوژی های بازیابی اطلاعات حذف شده روی ویندوزهای XP/Vista/7 می باشد.این نرم افزار همچنین از دستگاه های www.Clickkon.comFAT16, FAT32, NTFS, NTFS5, ExFAT نیز پشتیبانی می کند.

 

امکانات نرم افزار Remo Recover Windows :
- اسکن کل هارد درایو در چند دقیقه برای بازیابی فایل های حذف شده.
- بازیابی فایل های حذف شده با ترکیب کلیدهای Shift+Delete.
- بازیابی اطلاعات از پارتیشن های فرمت شده حتی وفتی که شما ویندوز را دوباره نصب می کنید.
- پشتیبانی از بازیابی اطلاعات از روی درایوها و پارتیشن های FAT16, FAT32, NTFS, NTFS5 ,ExtFAT که فرمت شده اند.
- بازیابی اطلاعات از هارد درایوها، درایوهای خارجی USB ، کارت های حافظه فلش ، درایوهای FireWire و iPod.
- الگوریتم های منحصر به فرد برای بازیابی عکس ها ، موزیک و ویدئو و همچنین بازیابی عکس های RAW.
- پیش نمایش فایل ها قبل از بازیابی آنها.
- گزینه ای برای ذخیره اطلاعات بازیابی شده روی سی دی یا دی وی دی یا روی یکی از درایوهای ویندوز.
- ادامه روند بازیابی یا ذخیره اطلاعات با استفاده از ویژگی "Save Scan Information".
- و...

 

 

 

Clickkon.Com's Toolbar

www.Clickkon.com حجم :  18.7 مگابایت

amir fattahi بازدید : 19 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Ashampoo Undeleter v1.0 بازیابی فایل ها  
 



بسیاری از مواقع پیش آمده که فایلی به صورت تصادفی یا بدون تمایل ما حذف شده است. ممکن است آن فایل دارای اطلاعات مهمی برای ما باشد و به آن نیاز داشته باشیم. در این مواقع است که یک نرم افزار بازیابی اطلاعات قوی مورد نیاز است. امروز قصد معرفی نرم افزار Ashampoo Undeleter v1.0 را داریم. این نرم افزار یک بازیاب مطمئن فایل میباشد که با قدرتی قوی قادر به بازیابی فایلهای از دست رفته شما تا حد بسیار بالاست.

این نرم افزار با تمامی حافظه های سیستمها سازگاری دارد و با ظاهری ساده و کاربرپسند ، سرعت عمل بالا و حجمی مناسب بهترین گزینه برای انجام بازیابی اطالاعات میباشد.

www.Clickkon.com

 

Clickkon.Com's Toolbar

www.Clickkon.com حجم : 14 مگابایت

amir fattahi بازدید : 18 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
بازیابی اطلاعات با EasyRecovery Enterprise 10.1.0.1  
 



نرم افزار EasyRecovery Enterprise 10.1.0.1 ، یکی از قدیمی ترین و قدرتمندترین ابزارها ، جهت بازیابی اطلاعات حذف شده محسوب می شود. این نرم افزار که می تواند در استفاده های خانگی و حرفه ای مورد استفاده قرار بگیرد ، قادر است علاوه بر بازیابی اطلاعات حذف شده ، امکانات دیگری را نیز در اختیارتان قرار دهد. نسخه Enterprise ، امکانات مهمی نظیر : Mail Recovery ، Hex Viewer ، ابزارهای عکس ، رایت دیسک و ریکاوری اطلاعات تحت شبکه در اختیار شما قرار می دهد.

WWW.CLICKKON.COM

 

 

Clickkon.Com's Toolbar

www.Clickkon.com حجم :  18.2 مگابایت

amir fattahi بازدید : 19 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
تغییر حجم و اندازه دسته جمعی تصاویر Atry Photo Resi  
 



Atry Photo Resizer 2.0 نرم افزاری ساده و سبک جهت تغییر فرمت و رزولوشن و اندازه عکسها به صورت دسته جمعی میباشد. این نرم افزار ظاهری بسیار ساده دارد و کارکردن با آن نیز بسیار آسان میباشد. ابتدا عکسهای مورد نظر را انتخاب میکنید ، سپس اندازه و فرمت و حجم عکسهای خروجی را مشخص میکنید تا تمامی عکسهای شما در چند ثانیه به دلخواه تغییر کنند. این نرم افزار قابلیت اجرا بر روی تمامی ویندوزها از جمله Xp ، Vista و 7 را داراست.

http://dl.clickkon.com/images/AtryPhotoResizerv20ByAdrianDennis.jpg

 

 

Clickkon.Com's Toolbar

www.Clickkon.com حجم : 2.6 مگابایت

amir fattahi بازدید : 21 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود DJ مجازی Atomix VirtualDJ Pro 7.4.453  
 



Atomix Virtual DJ Pro نرم افزاری نام آشنا در زمینه طراحی موزیک پر تحرک یا همان دی جی مجازی می باشد که یک دستگاه پیشرفته ساخت دی جی را در خانه برای شما فراهم می آورد. تهیه و خرید دستگاه های دی جی علاوه بر هزینه سنگینی که به علاقمندان تحمیل می کند از نظر نحوه کار نیز گاها بسیار پیچیده و پر فوت و فن می باشند که در هر حال هر کسی ممکن است از بس هزینه سنگین خرید این دستگاه ها و یا فنون کار با دستگاه بر نیاید. با زبان ساده باید گفت Atomix Virtual DJ یک نرم افزار جالب ، ساده و قدرتمند برای اشخاصی می باشد که علاقه خاص و ویژه ای به ضبط،، ادیت و پخش حرفه ای یک موسیقی دارند.

WWW.CLICKKON.COM

 

 

Clickkon.Com's Toolbar

www.Clickkon.com حجم : 35.3 مگابایت

amir fattahi بازدید : 17 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
KristanixSoftware ImageBadger Deluxe 4.948 تبدیل فرمت انواع تصا  
 



نرم افزار Kristanix Software ImageBadger Deluxe ابزاری قدرتمند در زمینه تبدیل تصاویر به فرمت های مختلف تصویر می باشد که کار شما را در تبدیل، فقط با زدن یک کلید راحت کرده است. این نرم افزار با اضافه شدن به منوی کلیک راست، به شما امکان تبدیل تصاویر را بدون نیاز به مراجعه به نرم افزار های دیگر می دهد. این نرم افزار به صورت اتوماتیک تنظیمات مورد نظر شما را بر روی تصاویر اعمال می کند. حتی افرادی که در زمینه ی کار با نرم افزارهای مربوط به تصاویر مبتدی هستند می توانند بسیار ساده با این نرم افزار کاربردی تنظیمات مورد نظرشان را بر روی تصاویر انجام و کیفیت عکس را افزایش دهند.

WWW.CLICKKON.COM

 

 

Clickkon.Com's Toolbar

www.Clickkon.com حجم : 8.7 مگابایت

amir fattahi بازدید : 21 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
تبدیل فرمت ویدئوها با Ann Video Converter Pro 6.0  
 



Ann Video Converter Pro 6.0 نرم افزاری است که به کاربران اجازه می دهد به تبدیل فیلم ها با فرمت های مختلف بپردازند ، به واسطه ی این نرم افزار می توانید انواع فایل های ویدیویی خود را به دیگر فرمت های ویدیویی تبدیل کرده و بدون نقص آنها را مشاهده نمایید ، فرمت های مختلفی توسط این نرم افزار پشتیبانی می شود که می توان AVI, IPOD, PSP, MPEG, MOV ,WMV, RMVB و ….. را نام برد و از این جهت یک برنامه کامل محسوب می شود. همچنین شما می توانید فرمت های صوتی ، فرمت های دستگاه های قابل حمل نظیر : تبلت ، گوشی و …. را نیز با این نرم افزار تبدیل کرده و از تماشای آنها لذت ببرید.

 

 

Clickkon.Com's Toolbar

www.Clickkon.com حجم : 11.3 مگابایت

amir fattahi بازدید : 20 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
چرخاندن ویدئو با Video Rotator v1.0.7  
 



Video Rotator v1.0.7 یک نرم افزار سبک و کارآمد برای کسانی که با ویدئوها سر و کار دارند میباشد. به وسیله این نرم افزار میتوانید ویدئوهای خود را به جهات مختلف بچرخانید ( Rotate کنید ). این نرم افزار بسیار سبک میباشد و نیازی به نصب ندارد. ورودی های این نرم افزار میتواند شامل AVI، MPG، FLV، MP4، WMV، MOV و ۳GP و... باشد و فرمت خروجی نیز یکی از فرمتهای ذکر شده دلخواه کاربر میباشد. قابل اجرا بر روی تمامی ویندوزهای XP و 7 و Vista.

WWW.CLICKKON.COM

 

 

Clickkon.Com's Toolbar

www.Clickkon.com حجم : 7.2 مگابایت

amir fattahi بازدید : 20 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)
قفل گذاری روی پوشه ها Folder Guard Pro 9.0  
 



Folder Guard Pro 9.0 نرم افزاری قوی و جدید جهت رمز گذاری بر روی فولدر ، فایل و نرم افزارهای کامپیوتر میباشد. با استفاده از این نرم افزار کاربردی می توانید فایل های شخصی که در کامپیوتر دارید را از دسترس دیگران محافظت کنید و از دسترسی آنان به فایل هایتان جلوگیری کنید تنها پوشه ها و فایل ها نمی توانند فایل های شخصی باشند بلکه منابع دیگری همچون نرم افزارها و بازی ها هم می تواند جزء منبع شخصی شما باشند که با بهره گیری از این نرم افزار قدر به حفاظت از آنها می باشید با Folder Guard میتوان برای کل فایلها و پوشه ها و یا هریک از آنها به تنهائی ، یک رمز عبور تعیین کرد.

WWW.CLICKKON.COM

 

 

Clickkon.Com

www.Clickkon.com حجم : 3.6 مگابایت

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 129
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 156
  • بازدید سال : 1,676
  • بازدید کلی : 4,814
  • کدهای اختصاصی